Şikayet Yönetim Sistemimiz
Sizlerden gelen şikayet, öneri ve memnuniyet geri bildirimlerini kurumsal gelişimimizin en temel fırsatlarından birisi olarak kabul eder ve bu inanç ile yaklaşırız.
Kalite Politikamız çerçevesinde tüm taleplerinizi “öncelikle müşteri” odaklı yaklaşım prensibimize bağlı kalarak değerlendirir ve sonuçlandırırız.
Şikayetlerinizi bize nasıl iletebilirsiniz?
Bir şikayetiniz olduğunda, şikayetinizi bize aşağıda belirtmiş olduğumuz yöntemlerden birisiyle iletebilirsiniz.
0(850) 202 20 20 numaralı telefonumuzdan mesai saatleri içerisinde Müşteri Temsilcilerimize bağlanarak,
Kurumsal web sitemizdeki Çözüm Merkezi sayfasını ziyaret ederek,
Türkiye Sigorta için (0212) 355 64 64, Türkiye Hayat ve Emeklilik için (0212) 310 39 99 numaralarımıza faks göndererek,
Türkiye Sigorta için [email protected] , Türkiye Hayat ve Emeklilik için [email protected] e-posta adreslerimize mail göndererek,
Genel Müdürlük veya Müşteri Hizmetlerimize posta göndererek, Adres: Levent Mah. Çayır Çimen Sok. No:7 34330 Levent-Beşiktaş/İSTANBUL
Şikayet talebinizi ilettikten sonra ne olur?
Şikayet talebinizi derhal işleme alır ve konusuna göre sistemimizde kayıt altına alırız.
Talebinizi işleme aldığımıza ilişkin geri dönüş yapar ve memnuniyetiniz için bizden beklentinizi anlamaya çalışırız.
Konusu ne olursa olsun, tüm şikayetlerinizi sizin memnuniyetinizi düşünerek şeffaf ve objektif olarak değerlendirir ve çözüme kavuşturarak sizi bilgilendiririz.
Şikayet süreciniz tamamlandıktan sonra ne olur?
Süreçlerimizi ve hizmet kalitemizi iyileştirmek amacıyla tüm sonuçlanan şikayetlerimizi ve memnuniyet anket skorlarımızı ölçümler, sonuçlanan şikayetlerimiz sayesinde hizmetlerimizin her aşamasını müşteri memnuniyeti odak noktası ile planlar ve buna göre çalışırız.