Kalite Politikamız
Türkiye Sigorta, “Güvene ihtiyaç olan her anda” misyonuyla ve Sigorta deneyimini “sonra”dan “önce”ye taşıma anlayışıyla sektörde güvenilir ve sağlam bir yere sahip olup, müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı ile konumunu iş ortakları, acenteler ve müşteriler nezdinde sürekli güçlendirmektedir.
Özgüvenli, erdemli, meraklı ve yüksek paydaş duyarlılığına sahip, tüm iç ve dış fonksiyonlarında dijital yetkinliği yüksek, tüm kanallarda dijitalleşme prensiplerinin uygulanması ve süreçlerin sadeleştirmesi bakışıyla hareket eden Türkiye Sigorta, rekabetçi bir yaklaşımla karlılık hedeflerine ulaşmayı hedeflemektedir.
Türkiye Sigorta, tüm paydaşlarıyla ortak hareket etme anlayışı ve çevik iş süreçleri sayesinde ürün ve hizmetlerini en iyi çözüm ortağı olarak sunan ve müşterilerine en yüksek faydayı sağlayan şirket olmayı amaçlamaktadır.
Türkiye Sigorta, müşterilerinin ve acentelerinin geri bildirimlerini çeşitli kanallardan ölçerek müşteri memnuniyetinin ve hizmetlerinin kalitesini sürekli geliştirmektedir.
Paydaş memnuniyetinin çalışan mutluluğu ile sağlanabileceğinin farkında olan Türkiye Sigorta, çalışanlarına huzurlu, kendilerini geliştirebilecekleri en iyi çalışma ortamını sağlamayı hedeflemekte, böylece sürekli gelişmeyi ve öğrenmeyi ve ekip olabilmeyi desteklemektedir.
Bu çerçevede, Türkiye Sigorta, çalışanları, iş ortakları ve acentelerinin kalite bilincini sistematik ve düzenli bir şekilde gerçekleştirmek üzere, Toplam Kalite Yönetimi’ni yaşam şekli olarak benimsemekte ve tüm gerekliliklerini yerine getirmektedir.
İçinde bulunduğu topluma ve çevreye saygılı olan Türkiye Sigorta, paydaş duyarlılığı hassasiyeti ile ülke ekonomisine ve sosyal yaşama katkıda bulunan örnek bir kuruluş olmayı hedeflemektedir.